Трек з Шівалаї до Лукли. День 2. Кінджа – Гоям

Відстань: 7.5 км ↑1750 м ↓140 м
Складність: 4.5 (крутий безперервний підйом з поганим самопочуттям)
Час: 8 год

07.11.2016. В ці дні мені треба було не в гори йти, а в лотерею грати. Я знову траванувся. Цілу ніч мучився, бігав в туалет. Якби ми були не на висоті Хом’яка, то подумав би, що в мене гірська хвороба. Промучився я аж до ранку, так що виспатись нормально не вдалось.

Гора Нумбур з села Кінджа.

Почали закрадатись думки залишитися на один день в Кінджі і спробувати підлікуватись. Але замість того вирішили вийти трохи пізніше і спочатку спробувати дойти до Сете (Sete), а якшо будуть сили – то і до Гояма (Goyam).

Поснідати зміг лише двома вареними яйцями, тому запас сил в мене був доволі обмеженим, тим більше якщо врахувати, що вся вечеря пішла надаремно.Вийшли десь о 9:15, що для довгого і важкого дня було дуже пізно. Дорога від Кінджі (Kinja) зразу пішла різко в гору. Було важко: мало їжі, безсонна ніч, живіт далі болів, важкий рюкзак і крутий підйом. Як то кажуть, все проти мене. Я повз як равлик, часто зупинявся, закидався таблетками, але якось йшов.

Село Кінджа (Kinja)

Найважче було перед селом Сете, до цього часу ми встигли набрати 900 метрів і дорога постійно ішла вгору. Останні метри, які вже ледве повз, живіт розболівся з новою силою. До лоджії в якій ми думали поїсти і вирішити, що робити далі було лише 50 нескінченно довгих метрів.

nepal_3791

В непальських школах обов'язкова шкілька форма.

В непальських школах обов’язкова шкілька форма.

Перше, що я зробив, коли доповз до лоджії – скрутився і вирубився на 10 хв. Наталя за той час замовила варені яйця і теплий чай для мене. Чесно кажучи, я думав що на сьогодні все, далі я не піду. Але Сете виглядало якось особливо депресивним і покинутим. На все село ми зустріли тільки трьох жителів і двоє з них в лоджії.

На деяких рисових терасах все ще росте рис, але більшість уже зібрали.

Трохи повагавшись і відпочивши, вирішили іти далі до Дакчу (Dagchu). По інформації путівників і місцевих туди годину ходу. Так що встигали нормально. Але я дуже сумнівався, що пройду цей відрізок за цей час.

Непальські кудлаті охоронці

На диво, після довгого привалу в Сете і магічного ефекту таблеток, якими я закинувся, у мене відкрилось якесь 5 чи то 6, на той час я вже збився з рахунку, дихання.

Тому до Дакчу зайшли рівно за годину, що не могло не тішити. Там ми зустріли сінгапурців, яких вже декілька раз бачили сьогодні. Чуть повагавшись і відпочивши 15 хв прийняли рішення добитись до кінця. Якраз мали б до 5 години дойти до Гояму.

nepal_3837

Дорога з Дакчу до Гояму іде весь час вгору через дуже гарний рододендроновий ліс, а сонце яке було вже дуже низько над горизонтом перетворило цей шматок дороги на казку. Мені навіть довелось забути про живіт, нудоту і шаленну втому і почати фотографувати.

Родондендроновий ліс на підході до Гояму (Goyam).

В Гоям прийшли якраз з останніми сонячним променями. Село, чи точніше поселення на декілька лоджій, досить сильно постраждало від землетрусу. Майже кожен будинок, а їх там три чи чотири, в тріщинах, частково розвалений чи повністю в руїнах.

Захід сонця над руїнами Гояму (Goyam).

Одна з вцілілих лоджій в Гоямі.

В лоджії, де ми думали поселитись не знайшлось місця для нас двох і трьох сінгапурців. Трохи повагавшись, власниця таки звільнила якусь кімнату на чотири ліжка. Таке враження, що там мали спати портери, яких скоріше за все виселили в кухню.

Родондендрони і рисові поля.

Останні сонячні промені над горами.

Вдалині - засніжені вершини Нумбура, все ще в сонячних променях.

Вдалині – засніжені вершини Нумбура, все ще в сонячних променях.

Вечерю замовили майже зразу. В лоджії дуже гарна кухня з вогнем, що не могло не тішити в цей холодний вечір. Коли ми прийшли, температура на дворі впала до 5 градусів. Поїли далбат з вареними яйцями, трохи посиділи в теплій кімнаті і пішли спати.

Власниця лоджії в Гоямі з своєю малою дитиною. Вона встигала і гостей поселити, і їжу приготувати, і з дитиною побавитись.

Цей день став для мене однозначно найважчим, набір висоти майже 1600 метрів, майже без їжі, з поганим самопочуттям. Але ми таки дойшли.

Лоджія: Tashi Delek Lodge

• Ціна: 80 Rs
  • Гарні краєвиди з подвір’я лоджії на навколишні гори, покриті родондендроновими лісами і схили з рисовими терасами. Частина лоджії пошкоджена землетрусом, тому туалет, який колись був всередині будинку, тепер знаходиться майже назовні. В обідній кімнаті досить тепло.
  • Оцінка: 4

Dalbhat with curry - 380 Rs

Lodge - 80

Сума: 1680 Rs (15.7 $)
Карта маршруту Кінджа (Kinja) - Гоям (Goyam) і графік перепаду висот. © gaiagps.com

Карта маршруту Кінджа (Kinja) – Гоям (Goyam) і графік перепаду висот. © gaiagps.com