Трек “Три перевали”. День 24. Монджо – Лукла

Відстань: 12.5 км ↑1035 м ↓1025 м
Складність: 2/5
Час: 5 год

29.11.2016. Сьогодні можна трохи розслабитись. До Лукли йти всього дванадцять з лишнім кілометрів, тож сніданок аж на 8 ранку.

Засніжениг гір багато не буває.

З лоджу вийшли по дев’ятій. Попередні дні багато дискутували, що нам робити далі: іти до Салері і брати звідти джип в Катманду чи йти до Лукли і летіти в Катманду. Думки мінялись по кілька разів на день.

Для кращого сну ми часто зсували ліжка разом.

Ми вже були впевнені, що ідем до Салері, але зміна погоди, загальна втома і трохи брак часу був проти цього варіанту. Плюс, джип потребував додаткових 4 дні, при яких ми будем в Катманду всього лиш два дні, що для залагодження всіх справ, які у нас назбирались, трохи мало.

Вулична кулінарія.

Тож ми вирішили летіти, тим більше, що літак – це додаткова атракція. Аеропорт Лукли вважається одним з найнебезпечніших у цілому світі через свою коротку злітну смугу, розташовану над краєм прірви.

Села між Намче і Луклою дуже красиві і фотогенічні.

З Монджо до Лукли дорога іде спочатку вниз, а потім перед Чаплунгом поступово піднімається догори аж до самої Лукли.

Сезон закінчився, час будувати нові лоджії.

Сезон закінчився, час будувати нові лоджі.

Так як в нас, непальці крадуть австрійську бруківку начальнику на дачу.

Мабуть, тіло відчуло, що відпочинок уже зовсім близько, тож іти було особливо ліньки і на підйомах навіть важко. Порівняно з вчорашніми депресивними хмарами сьогоднішня погода тішила. Тепло, хмари лише десь далеко над горами, видно засніжені піки. Одним словом Гімалаї і Сагарматха вирішили гарно попрощатись з нами.

Останній трекінговий день потішив нас чудовою погодою.

Весь день зі сторони Лукли ішло багато портерів перегружених неймовірною кількістю різного краму – від сотень пляшок коли з пивом до листів фанери і елементів дахів. Дехто ніс газові балони і, навіть, цілі столи. Час від часу, назустріч ішли старі знайомі – газовані ослики.

Портери несуть поповнення запасів.

До Лукли дійшли о другій дня. Перед самим селом мене почала пробирати ностальгія за перевалами, засніженими піками, замерзшими озерами, вечірніми розмовами в лоджіях. Але варто вертатись в цивілізацію, сюди ж ми ще обов’язково повернемось.

Мі-мі-мі

В Луклі поселились в Dreamland Lodge. Зразу ж домовились про авіаквитки на завтра і замовили вечерю. Як завжди, сторгувались за безплатне проживання. Так що тепер остаточно можна сказати що за цих 24 дні ми потратили на проживання 280 рупій або 2.6 долари на двох.

Аеропорт Лукли - один з найнебезпечніших у світі.

Аеропорт Лукли – один з найнебезпечніших у світі.

Трохи прогулялись селом, пішли подивитись на аеропорт з якого якраз вилітав літак.

Легендарна взлітна смуга. Один кінець - прірва, інший - скеля.

Легендарна взлітна смуга. Один кінець – прірва, інший – скеля.

Зайшли в місцеву кафешку пообідати момошками і макаронами. Потім посиділи трохи в пекарні, де зустріли Джона з Філіпін.

Час від часу нам траплялись портери жінки.

В лоджію повернулись перед вечерею. Виявилось, ми не одні тут. В їдальні сидів австралієць (на цьому треку ми зустріли досить багато представників Австралії).

Завтра в Катманду!

Власник нашої лоджії розповів, що вчора була дуже погана погода, тому літаки в Луклу не літали, зате сьогодні їх було дуже багато. На завтра домовились, що летимо о восьмій ранку. На тім попрощались, за традицією замовили собі сніданок і пішли спати.

Лоджія: Dreamland Lodge

• Ціна: Безплатно
  • Великі просторі кімнати з виглядом на аеропорт, смачна їжа і приємний власник.
  • Оцінка: 5

Fried potato cheese - 350 Rs
Chicken fried noodle with veg - 380 Rs

Сума: 2740 Rs (25.6$)
Карта маршрут Монджо (Monjo) - Лукла (Lukla) і графік перепаду висот. © gaiagps.com

Карта маршрут Монджо (Monjo) – Лукла (Lukla) і графік перепаду висот. © gaiagps.com

It's only fair to share...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn